Bad pee

Detektivarbete prt 2
Igår kväll bar det av till garaget för vidare
spionage. Ekis meckade van och jag och
Madde körde Chicagoturnerning. Jag  var
asbra och vann. Fick hjälpa Ekis att skrapa lite
vatten och höll på att skita ner oss när en spindel
sprang över öv. kameran. Sen blev Ekis klar och
ville ta en tupplur.



Mats ringde och Ekis lyckades lura ner honom på
ett parti mulle. Det tog ett tag men så dök han upp
med öl och mindre skägg än vanligt. Han blev genast
utsedd till min kisskompis.
Jag och Madde vann såklart trots att karlskrällena
utlovat storstryk till oss.



Mats är vacker.
När klockan började närma sig 3.40 började det
trycka på i blåsan. Jag och Mats gick ut för att lätta
på trycket och just då väljer Barnen att dyka. Kutade in
och hämtade Madde och vi begav oss av efter dom.
Följde efter dom en bit och sen gick vi tillbaks. Sen
satt vi och surade ett tag med tanke på den dåliga
timingen. När vi skulle dra hade en skruttig bil parkerat
vid stallet. De som var vid den såg jätteskyldiga och
nervösa ut när vi kom utskuttandes. Tog reg. numret
och åkte hem. Ganska spännande trots allt.

Rikard har iaf bestämt sig för att banga på Sala.
Ett rungande Buuuuuuh för honom.

Jag har fått världens snyggaste sovsäck. Jag
blir nästan avundsjuk på mig själv.




Sen vill jag bara avsluta med:
image14
Ryktena går att Madde är snygg.... <3

Kommentarer
Postat av: Maddox

Japps, vacker som en dag! <3

2007-07-26 @ 16:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0