Update

Swedenrock
-
Hittade en pojkvasker som adopterade mig som sin dotter
- Hittade min Björn
- "Duschade" i havet
- Brände sönder oss
- Övertog ingången till campingen
- Sminkade en cowboy
- Träffade jävla sköna människor
- Såg skitbra band
- Spelade Guitar Hero
- Dödade en bibel
- Kim somnade på Mats arm under Scorpions




Minigolf

Sov hos Mats o vaknade upp av ett knä i magtrakten. Han är inte så mysig när han sover den där karln. Hur som haver. Bestämde med Madde o Ekis efter bion i tisdags att vi skulle spela minigolf på torsdan. Men det glömde nog Mats bort. Det blev så att vi åkte utan honom. Vi letade efter spindelmannenglass men hittade ingen. Och förresten; Jag vann!! Eller jag fick mitt namn på tavlan iaf.. =)


Kommentarer
Postat av: Maddox

haha vann. Du hamnade ju på "dagens sämsta lista!" hahahaha

2007-07-24 @ 18:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0