Åh vi är Gnaget..

Äntligen. Efter måltorka lyckas Valdemarin äntligen trycka dit den.
3 poäng. Äntligen.

Kerstin(!) ringde idag och bjöd med mig på en fika/shoppingtur
i Solna imorrn. Kan bli spännande. Fast jävla Preem har snott
300 spänn av mig som känns lagom okul.

Linda övningskörde hem mig i dag. Det var ett äventyr, speciellt
eftersom hennes pappa "ställde till det lite" för henne då och då.

Ska ta hand om grannklassen imorrn. Är övertygad om att det
kommer gå bra. Man blir lite trött i skallen bara.

Annars är det ju fredag imorrn igen. Känns som om veckorna bara
består av fredagar och måndagar. De andra dagarna hinns liksom
inte med.

Jag saknar min mamma.

Nä nu ska jag gå o dricka upp min ööööööl.

Pussen

Dagens ordspråk
Är spriten slut, går Madde hem. (Om det inte finns gammalt rödvin)

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad är det här för jävla påhopp egentligen? Jag dricker inte sprit, jag dricker Jäger :P Pussapa

2008-04-11 @ 18:23:07
URL: http://www.valkyria.blogg.se
Postat av: Anonym

Och mamma saknar sin "korven". Älskar dej mest i hela världen, örutom när du pratar på morgonen, eller packar ner lite X-tra på resor typ till Thailand!!!

2008-04-12 @ 11:40:39
Postat av: mamma

Kanske kan madde och morfar bo ihop och dela på sprit-essensen när dom blir törstiga. På så sätt får ju inte morfar så ont i halsen.

2008-04-12 @ 11:45:03
Postat av: Madde

Jag kan lätt bo med morfarn! Han är ju den coolaste personen någonsin!

2008-04-16 @ 17:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0