du kan va en rubrik

Goddagens
Har suttit framför datan mesta delen av dagen. Kollat efter
jeans för det mesta men dagens mode faller mig inte riktigt i
smaken. Får väl dra upp till Vällingby efter jobbet i morrn o kika
i det berömda modehuset om jag nu orkar.

Annars snackade jag lite med mamsen idag. Jävla Jimpa har
snott mina fina döskalledisktrasor och min skartkabel. As.

Sen har jag varit på restaurang Gunnel och käkat god lasagne.
Diskuterade mest lägenheter och fonder tills det snurrade i
skallen.

Kollade även på Myrmobbaren eller ngt liknande. Inte så spännande
förrutom att jag fick dåligt samvete med tanke på att jag själv
mosat en hel koloni myror dagen till ära.

För övrigt var det vårstädning i dag på Mats gård. Vi deltog genom
att hålla de övriga sällskap när vi gick ut då och då.

Netonnet har vi hunnit med också. Vi införskaffade en plattång till
Mats.

Har inte så mkt mer att tillägga...


Dagens ordspråk
En frisk Madde är sjuk på många sätt

Kommentarer
Postat av: Maddox

mähhh, vafan!

2008-04-06 @ 21:36:11
Postat av: Anonym

Där kan jag nog hålla med!

2008-04-12 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0