Bad medicine

Oy.
Har väl inte hänt världsa mycket sen sist.

I fredas var jag och min Hempen ute och åkte. Hamnade
vid Outlet men hittade inget av intresse. Lämnade tillbaks
ett par jeans mest. Tog en fika och begav oss hem igen.

Igår var Mats borta med Dan mesta delen av dagen.
Han kom hem och sa att vi var bjudna till Tim på kalas.
Oblyga som vi är tömde vi nästan ett helt fat ur Draughtmastern
i petflaskor och traskade iväg.
Det var rätt trevligt faktiskt. Kul att träffa Butte igen, det var
skitlängesen.
Vart rätt mycket öl och många "jag är inte blyg"-kommentarer.
Sen fick vi en Butte på soffan. Kom väl i säng vid 5-tiden.
Bästa på hela kvällen var nog Tims skrattanfall när han fick
höra låten..

Vaknade i morse av en hetsringande Madde och blev skit
irriterad. Jag hade faktiskt ställt mobilen på ringning och
tänkte inte gå upp en minut tidigare. Mats svarade och blev
skitarg när han inte lyckades få sitt Nej att höras. Själv hade
jag stora planer på att hänga med men de grusades av
hans humör plus att jag inte riktigt kände för att leka 5:e hjul.
Så det blev en riktig bakisdag av det hela i stället.
Butte drog hem rätt tidigt och Mats tillbringade nästan hela
dagen i sängen.
KalkonbajsKattis kommer förbi snart och lämnar Alvin och
Gänget som vi tänkte glo på ikväll. Men först ska jag tydligen
ner till Riddersvik och titta på hästar.

Skrev och önskade min skolmamma en trevlig mors dag
och fick till svar:
"Tack sötnos! Ja har en present till dej, får d imorrn!
Puss mamsen"
Ovanligt.. =).. Hon är rätt söt min lilla Lotta.

Nu har jag äntligen hittat mina örhängen och de är så
jäääävla läckra. Är lite småkär.

image20


Puss o hej

3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0