Trött

Tur att det finns de med kompetens på jobbet



Har varit en tuff vecka. Mina kollegor plus jag själv tycker att jag behöver semester.
Var på en helt OK föreläsning i onsdags; "Jobbiga samtal med besvärliga personer".
Synd bara att det vart så sent. Var hemma kvart över tio på kvällen, trots snällaste
Madde och Stoffe som skjutsade hem mig. Tröttheten sitter fortfarande i.

Haft många möten fram och tillbaka.
Tjejsnack, personalsnack, föräldrasnack.
Hoppas det blir lite lättare efter lovet.
Kanske får sova ordentligt en hel natt.
Inte vansinnigt länge till sommarlovet heller.
Ska nog gå.

SRF lockar. Snart dags.

Nu har jag iaf lyckats hitta en fotbollskompis. Tack Danne!
Får se om fler hakar.
I helgen sätter det ju igång. =)

Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0