weekend

Jahapp. Då har ännu en helg passerat alldeles för fort.
Vaknade i lördags och tyckte att jag sovit läne nog. Kollade
på klockan.. 07.20. Suck.
Tog mig en  bok och började läsa i väntan på att klockan
skulle gå. Hade tvättstugan klockn 9. Efteråt gick vi till
Gunnel för att fira Kattis som fyllde år.
Efter kaffe och snack och "den finaste sång jag nånsin hört"
från Kattis tog hon och jag en långpromenad ner till Riddersvik.
Hittade sjukt mycket blåsippor. Tog svängen förbi mormor o
morfar på vägen hem.
På kvällen åkte vi hem till Rikard. Det var rätt trevligt.
Fick ännu en fotbollvän i Johan, Satt och skrålade mycket
och länge till Trubaduren som man inte hört på år och dar.
Var väl hemma vid halv fem-tiden.

Gick upp lite lätt vinglig och gjorde min gröt. Väckte Mats
vid halv tolv typ. Sen åkte vi med Kattis på krukjakt. För Mats
vill minnsann ha en köksträdgård på balkongen. Så frön och
sånt har införskaffats.
Resten av dagen har bara segats bort.
Försöker kika lite på Wipe Out men det är inte riktig min grej.

I morgon är det måndag. Påsklov. Ska bli lite mysigt faktiskt.
Ikväll ska nog min vetekudde få sova med mig.

Har för övrigt fastnat lite i "Låt den rätte komma in".

Over


Kommentarer
Postat av: hempen

varfør får inte jag vara me på din sida?

2009-04-12 @ 03:15:57
Postat av: rikard

låt den rätta kommer in äger

2009-04-12 @ 14:56:38
Postat av: Zandra

Det kommer Hempen!

2009-04-13 @ 13:09:17
URL: http://zandyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0