Dags att blogga lite igen..

Nu är varenda himla julklapp avklarad. Förrutom en som ska dimpa ner i brevlådan vilken dag som helst. Har t.o.m. införskaffat en lite grej till kollegorna från mig och Maddelina.

Har varit iväg med Kattis nu direkt efter jobbet och kirrat de sista. Fick också själv en superduper gosigsnosig tjocktröja med ludd i luvan. För det var jag värd.

Julafton spikad nu också. Först hem till Kattis för mys och fika med barnen. Och sen hem till Gunnel med hela tjocka Dahlin-släkten. På juldagen blir det, verkar det som, upp till landet med Hempen och förhoppningsvis mormor och morfar.

Är så himla trött nu. Kroppen och knoppen skriker efter semester. Det är verkligen dags. Är så himla glad över att jag slösat bort fem semsterdagar så jag kan vara ledig fr.o.m. julafton t.o.m. den 7/1.

Nu ska jag kolla på Anna Anka, hon är tuff.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0