Tomten har redan kommit och mats ska börja blogga (?)

Well.
Idag har det varit full rulle och julklappsjakt. Snällaste mamman kom och hämtade mig hemma och vi begav oss till Outlet. Hittade inget skoj alls där förrutom schyssta trosor från Björn Borg. Drog vidare till ohyggliga Kista, med massa hemska människor och mycket ljud. Där inhandlades faktiskt en hel del.
Så nu har jag nästan alla julklappar klara;

Rasmus
Emmi
Kattis
Helena
Mamma
Gunnel (?) Hoppas att Kattis har ordnat.
Mats (nästan i alla fall)

Detta  betyder att det typ bara är Oliver kvar :)

Här är världens bästa Hempen som tjatat om att få vara med här.

Håll till godo!

 

Kom hem vid fyra-tiden och lagade typ godaste maten- kycklinggryta med kokosmjölk. Mmm.

Såg då även att tomten varit här! Bildbevis finns.

Nu går tiden till att ladda batterierna för att orka jobba imorrn. Tittar på Time Team, som för övrigt kan vara ett av de bästa programmen som går på teve.

 

Hittade en supersöt tröja på vad som kan komma bli min nya favorit-affär NewYorker. Har även på mig den snygga mössan jag fått av Kattis eftersom hennes man inte tillåter henne bära den offentligt.
Till höger ser man tydliga bevis på att tomten har varit hos oss och lämnat klappar!


 

Dagens värsting: Mats kanske ska börja gitarr-blogga! Hur nice som helst!

 

 


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hjääääälp vilken gräslig bild på snggaste, coolaste mamman!!!

2009-12-17 @ 09:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0