Garm gnyr

Ok, jag vill ha en hund.
En sån här.
Med isblå ögon.


           


Måndag

Idag har mest varit en vanlig måndag.
Bråkiga barn.
Nationella prov.
Firande av Annica.

Kom hem och diskade. Blev inte klar.
Pratade med Maddelina som är sjuker.
Skulle beställa nya linser men kom inte till skott.
Kollat på TV. Kvalserien AIK-Rögle.
Försökt hitta folk som vill hänga med och se BP-Gnaget på Grimsta.
Försökt få folk att förstå hur coolt det är att BP möter Gnaget på Grimsta.
Försökt intala folk att det inte gör nått att biljetterna är dyra eftersom det är så coolt att BP möter Gnaget på Grimsta.
Får väl höra med Butte. Han är aldrig blyg.

Jag fryser om fötterna. Tror jag ska investera i ett par tofflor man kan värma i micron. Och en slanket.

I morgon är det tisdag. Studiedag.
På onsdag ska jag på föreläsning. Kan bli lite spännande.
Nästa vecka Påsklov.

Nu ska jag försöka läsa ut min bok.

Gonatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0