Pink gets me high as a kite..






Min rosa elektronik arsenal.
Vad ska det bli härnäst?
En rosa TV?
Jag vet inte.. Tips?
Vill ha en rosa trådlös hemtelefon,
men har bara sett en och den var ful.


Jahapp.. Sitter framför TVn med datan i knät. Jävlig moget.
Blidde en långpromenix med Kattis och Emmi tidigare idag
i massor av geggamoja. Hittade en stackars blåsippsknopp.
Gick förbi mormor på vägen hem och jag tror Emmi blev lite
småkär i hundarna.

Vad är BIDROTTNINGGELÈ för jävla påhitt? Dumskallar.
Blir så trött på folk och deras dumma ideér.

Snart är det Sweden Rock iaf, och ännu snartare börjar fotbollen.
Får se om jag får med mig Adis på att köpa säsongskort men
det verkar som om han vill sitta på familjeläktaren isf och det
är ju lite gay.
Verkar iaf som att vi fått tag på en husbil till Rocken. Nice att
slippa tält. Mindre nice är väl att det inte verkar finnas en enda
camping i hela Norje med el. Jaja, det får man väl ta som ett
senare problem.

Vidare är jag sur för att nån jäkla människa har köpt min tavla.
Den var faktiskt min hela tiden för hon målade den till mig!
Lämna tillbaks genast!!
Dumma människor.

Jag fick iaf sushi till middag, tur det..

Jaha, idag är det söndag. Det innebär att det är måndag imorrn.
Jobb.

Nu har jag nog inte så mkt mer att tillägga.


hejhej





Kommentarer
Postat av: Valle

87799979#pic" rel="nofollow">http://www.tradera.com/Spice-Girls-Polaroid-Cam-RAR-auktion87799979#pic

2009-03-30 @ 14:25:03
Postat av: Zandra

Haha! Tuff!

2009-03-30 @ 17:19:31
URL: http://zandyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0