Ännu en tråkig söndag (snart) till ända

Vaknade upp till en grå och trist söndag. Vart sura miner och tandagnissel.
Som tur var berikades dagen med ett besök till Outlet och Ikea med mamsingen.
Tänke byta ett par jeans men de hade fortfarande inte fått in rätt storlek. Fattar
inte varför jag jämt envisas med att köpa för stora kläder.. Köpte till slut bara
ett par Björn Borg trosor.

Igår vart det kortspel och öl hemma hos Tobbe. Det var supertrevligt! Ända tills
Tobbe lyfte upp kattis på diskbänken och hånglade upp henne i brygga.
Hittade tydligen ett väl fungerande lockrop för pojkgäng; Vem vare som kasta?!
För vips stod det ett gäng på trappen. Haha.



Vad är det Leif? Varför ser du så lidande ut?



Hrm. Ja. In action.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får försvara mig med att jag hatar att vara med på bild och blev bländad av blixten.

Sällskapet var det inget fel på!! ;)

2009-11-15 @ 19:46:32
Postat av: Zandra W

haha orka vara anonym LEIF!! haha

2009-11-15 @ 21:20:59
Postat av: Leffe

Missade den rutan som man skriver namnet i, helt enkelt... :P

2009-11-16 @ 23:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0