Mats har ramlat och slagit sig

..hårt i huvudet. Tror jag. Borde han har gjort. Han har nämligen, hör och häpna, gått med på att tillsammans med stackars Tobbe bli släpad till Jack and Jones av mig och Kattis och köpa JEANS! Va? Ni förstår. Dock har ölförfriskningar utlovats.. Visserligen ska han ta grissprutan imorrn och har den att skylla på, men so far...

Har inte så mycket att delge idag förrutom detta otroliga break..

Mats tycker att jag inte är som alla andra barn just nu. Han tycker att det är konstigt att gå omkring med mössa och solglasögon inne. Jag tycker att det är han som är konstig.

Har förövrigt fått julklappsarm, tror jag. Har nämligen slagit in minst en miljon paket idag. Och då har jag hälften kvar. Suck. Men vad gör man inte för de små liven.

Måste säga en konstig sak också. Som kanske inte är helt likt mig. Har nämligen hittat världens bästa bodybutter. På Lidl. Vet inte varför, men jag ville bara tipsa om det.


Ja, men jag sa ju att jag inte vet varför..



Kommentarer
Postat av: Maddox

Trycker du upp det där kroppssmöret i näsan på mig som du gjorde med ditt förra så ska jag kissa i din sko. Annars är du rätt söt.

2009-11-20 @ 17:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0