Sängblogg

Blev inget leka med Kattis igår för hon bestämde sig för att vara en bajsapa.
I stället blev det hemmamys. I säng relativt tidigt men usel sömn.
Öppnade i morse och det var det lugnaste morgon jag nånsin haft. Skönt.
Sen rullade dagen bara på.

Bajsväder har det varit hela dagen också.
Hem efter jobbet och diska. Laga lasagne. Mmmm. (För att citera Kattis: -GOTT!)

Sen hade Kattis tagit ledigt från bajsaperiet så jag och Madde fick komma dit och leka, trots mansbesök. Snällt!
Först vart det ett parti åsna och sen mulle, som jag och Emmi krossade motståndet i.
Gemytligt, trots att jag var så trött så jag nästan började dra timmerstockar sittandes.



Ja, jag var trött redan innan jag gick hemifrån..


Nu ligger jag i min bästa säng med mitt bästa täcke i min bästa pyjamas och väntar på John Blund. Fast han är inte välkommen innan Big Brother, såklart.

Imorgon måste jag och mannen åka till Vällingby och köpa oss en ny kaffepress för vi har lyckats jobba oss i genom 3(!) på typ en vecka. KATASTROF.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0