Tomten, jag vill ha..

.. en riktigt jul. Och allt sånt där. Snö. Jullukt. Gran. Mys.
Brukar bara önska mig en sak varje jul, rätt trist önskelista blir det. Men nu har jag faktiskt kommit på iaf några grejer. Och bara för att skoja till det lite extra har jag Mats fixat bild.


  • Sminklåda, Haléns
  • Jeansleggings, Bubbleroom.se
  • Klocka, Jet set
  • Leif GW Persson, Bokia.se


Vart en skojsig tillställning i lördags förrutom när Adis och Söder öppnade dörren i förda min klänningar när grannen kom för att klaga på ljudvolymen med grabbarna. Mycket dricka och mycket kul. Fick en Söder på soffan och servade såklart med hotell-frukost dagen efter.





Till kvällen blir det Dexter och mys med mannen. Tycker att det är trist att det bara kommer ett avsnitt/ vecka. Ungefär som att jag tycker att det är trist att de visar två Big Brother avsnitt/ kväll. Asnice när de sänder två avsnitt i rad av något man verkligen vill se, men kom igen, man orkar inte se båda när de börjar så sent och man ska upp och jobba tidigt dagen efter. Dumt.

Kom att tänka på en grej idag. Tänk om man råkar bita av en bit av sin tand och så fastnar den mellan tänderna. Vore inte det sjukt jobbigt?? Isch.

Mja, detta var väl dagens tankar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0