Uschlig Yrsel

Har haft en läbbig yrsel sen igår. Känns som om att gå på en studsmatta ungefär.
Obehagligt.

Idag har jag mest jobbat hittills. Vart en relativt lugn måndag faktiskt. Regningt och blött bara. Så nu sitter jag mest och väntar på att mannen ska komma hem och käka med mig.

Har tänkt att göra om bloggen lite. Tur att man har en webmaster (Maddelina) nära till hands för jag är sämst i stan på sånt där.

Annars var det ju ett bra tag sen jag bloggade, bortsett från de sista två dagarna.
Skärpning, Zandra!

Kan ju göra lite uppdateringar iaf.



* Har varit ännu en gång på Sweden Rock Festival. Var regningt och kallt, annars rätt kul.
Åker lätt igen nästa år. 5e året i rad =)





* Har även varit på Sweden Rock Kryssning. Det var skoj men jäkligt mycket fjortis-sleezers.

Sen vet jag inte så mycket mer såhär på rak arm.


Ikväll blir det eventuellt lite mullespel, får se lite eftersom jag glömt bort att
jag ska gå på lägenhetsvisning. Sen så öppnar jag imorrn vilket innebär att jag måste i säng relativt tidigt.

Jaja, den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0