I'm on a boat

Skepp och hoj!
Nu bloggar jag bara för att Christa ska göra det.

Förra helgen var vi på Bandit-kryssning. Var inte den bästa rockbåt jag åkt på. Mycket randomfolk och tjaffs och bråk. Men hade trevligt sällskap i allafall. Fick sluta halv 5 (tack Madde) blev upphämtad från jobbet, och fick två kalla i handen i bilen (tack Mats). Sen vart det all in. Måste ändå säga att dag 2 var roligast.

Och av nån konstig anledning så fangade jag aldrig Micha på bild men här kommer en från hennes födelsedag;

 

I helgen hade Madde och Ekis födelsedagskalas. Det var trevligt att träffa alla (fan vad skumma människor man känner..) men det vart lite drama och då var det tydligen dags att gå. Gick hem till oss och hade lite gettogether. Synd att folk inte har lite hyffs. Fotade ingenting alls det kvällen- FAIL men tror Christa gick runt lite med min kamera, orkar inte undersöka saken just nu.

I morgon ska Lina klippa mig. Spännande..
SHit måste sluta nu. Tim och Mats sitter och rockar loss till "Mössens julafton".

 

Avslutar med den äckligaste bilden jag nånsin sett på Adis. Behövs ingen längre förklaring va?

 

Peace out.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0