OnePiece

Hallåj! Igår lyckades jag knappa hem en OnePiece med schysst rabatt, äntligen! Dock inte den helrosa jag alltid velat ha, den verkar utgått. Men är helnöjd i allafall. Hoppas bara man inte har den oturen Adam hade när han beställde. Han fick hem fel modell en månad försent. Men men, än ska man inte måla fan på väggen.

Ikväll ska vi ha lite födelsedagsfest. Lite tidigt, men vad gör man inte för Christa =)
Kommer rätt mycket folk så vi har hyrt lokalen här i området. Blir liksom inget fancy utan mer chillkrök. Typ hela kompisgänget kommer så det blir nog awesome! Och några som jag verkligen saknat. Satte, jag är taggad.

Uppdaterar väl hur det gick imorrn. Då ska förövrigt jag, Mats, Rikard och Stina ut och äta middag för att senare sluta upp hos Berglöf för Late Night Tårtkalas. =)


All in, skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0