Random, typ.

Yoo.
Fick bli att gå till vårdcentralen i söndags. Och mycket riktigt, urinvägsinfektion. Det suger. Hårt.
På kvällen såg vi en ganska knäppt mysig film, The Orphanage. Trodde den skulle vara asläskig men det var den inte. Sjukskrev mig också igår. Låg som en jävla ankunge i soffan och frös och mådde allmänt skit.

 

Idag öppnade jag. Så är sjukt trött. Mår lite bättre också, bara det att jag får så sjukt ont i huvudet av antibiotikan och så har jag ont i ryggen (njurarna). Men men, slutade tidigt så körde lite badminton med mamma. Nästa vecka ska vi få hjälp att limma på nya gummin på våra pingisrack (eftersom mitt pingislim tydligen är förbjudet nuförtiden) så vi kan pingponga ordentligt också.

Btw, vi ska måla om ena väggen på jobbet imorrn. När katten är borta...

 

Nu ska jag och Mats kika på nya avsnittet av "How I met your mother".

 

 

Stort GRATTIS på födelsedagen, gamle man!

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0