Ventil

God morgon!

Idag har det mest varit pyssel här hemma på schemat. Håller på att frosta av frysen för tillfället men har tagit en paus.
Drömde askonstiga drömmar i natt. Drömde att jag vaknade (trodde på riktigt att jag gjorde det) och att Hitler spökade hemma hos oss. Det va skitläskigt. Tänk er en mörk skuggfigur som står och heilar hela tiden. Vaknade och hade jättesvårt att somna om. Kommer ihåg att jag var jätterädd men nu låter drömmen rätt töntig faktiskt.

Tror att jag har fått urinvägsinfektion igen. Hade ju en period för flera år sedan då jag hade det jämt, typ en gång i månaden. Jaja, det märks nog lite senare- brukar få rätt hög feber..


I alla fall.
Vill bara påpeka en sak. Det här är min blogg. Min dagbok. Min ventil ut i etern. Jag skriver det jag vill skriva, de tankar jag har för att ja, ventilera. Det är inte meningen att nån ska läsa och bli sur.
Jag för ner mina tankar och det vill jag göra. Så. Sagt.




Kommentarer
Postat av: micha

det är bra grejer, ventiler!

2012-04-23 @ 13:38:07
URL: http://michanicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0