Evening

God kväll i stugan!

Mja blev ju en liten resa till Ornö. Mycket trevligt. Christa lagade mat till landetgrannarna som va mycket uppskattad. Kvällen efter vart det bryggfest och rätt sent. Upp i ottan för att få skjuts med Wille när han skulle till jobbet.
Synd att båten gick sönder bara..


Finaste på bryggfesten.


<3

Sen helt plötsligt en vacker dag i slutet av hela min långa semester, kom Hanna på att hon har tillgång till en båt.
I Lövsta. Tidigt liksom.. I alla fall, när detta uppdagades tillbringades de sista dagarna ute på sjön med henne och Micke. Måste säga att det kändes helt OK att glida förbi den fullpackade svettiga strande i Lövsta i en båt.


Jag på båt.


Jag lekte delfin på båten och fick hoppa skithögt från vattnet till klubban men det syns inte på bilden :(

Sen har vi hunnit med att fira både Midsommar och bröllop hos Kattis och Tobbe.
Tyvärr har jag än så länge ingen bild från bröllopet på datorn.
Båda två var riktigt trevliga tillställningar med goda vänner, god mat och god öl.


Jag i krans.

Förra helgen var rätt stökig. Fredagen spenderades hos Mimmi och Johan med kräftskiva.
Det var en riktigt awesome kväll!


Fyfaan, men ja.

På lördagen var jag och Mats trasiga men åkte som två riktiga krigare till Kallhäll på inflyttnings/fotbolls- kalas. Kom fram svettiga och trötta på livet, men det vändes strax till en superhärlig kväll!


Söder briljerande i köket med sin kött på kött på kött på bröd på sås med ost- smörgåstårta.

Så. Nu är det tillbaks till verkligheten. Tillbaks på jobbet. Kallt har det blivit ute också.
Men jag klagar inte. Bara i smyg. Har haft en skitbra sommar. Riktigt riktigt rolig!
I <3 sommaren 2011.

Ett stort tack till Micke som orkat med min dampighet/ rastlöshet och hängt med i svängarna!



Och så en snygg bild på Mädz och Rikard:



Åååkej, over and out!

Ps. Sticker till Thailand i januari. Ds.
Ps igen. Det ska bli jävligt naja. Ds igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0